بزرگی پروستات و علائم آن

پروستات غده کوچکی در پایین مثانه به اندازه یک گردو است که قسمت ابتدایی پیشابراه را احاطه نموده است. پروستات در زیر مثانه، در محل خروج ادرار از آن و نیز در جلوی روده قرار دارد. غده پروستات که مسئول انجام اعمال مختلفی در بدن مردان است، از دو قسمت تشکیل شده وتوسط یک لایه بافتی پوشیده شده است.

پروستات طبیعی، قوامی نرم و فاقد توده دارد. یکی از وظایف پروستات، کمک به کنترل ادرار میباشد. همچنین پروستات مایعی به منظور فعال نگه داشتن اسپرم مردان ترشح میکند. 

بزرگی پروستات نوعی بیماری خوش خیم در مردان بوده که علت آن، افزایش حجم پروستات است. این غده  از سن 35 سالگی به بعد، تدریجا بزرگ شده و در صورت رشد زیاد مشکلات بسیاری را به بار میآورد. از علائم ابتلا به این بیماری میتوان به شب ادراری ، بی اختیاری ادرار، احساس عدم تخلیه کامل ادرار و تکرر ادرار اشاره کرد. گفتنی است که میزان شیوع اختلالات جنسی در مردان مبتلا به بزرگی پروستات، چشمگیرتر است. این در حالی است که بزرگی پروستات به خودی خود انواع به خصوصی از بیماریهای جنسی را به دنبال دارد.  تحقیقات نشان میدهند که میزان اختلالات نعوظ در بین مبتلایان به بزرگی پروستات، 49 درصد میباشد که 10 درصد از آنان به اختلال نعوظ کامل گرفتار هستند. شیوع اختلالات انزال در بین این افراد 46 درصد است که 5 درصد آنها، کاملا فاقد انزال میباشند.

دستگاه توانبخشی آقایان ونحوه استفاده از آن

بزرگترین مشکل مردان مبتلا به بزرگی پروستات را تنها شریک زناشویی آنها میداند! بیماری ناتوانی جنسی باعث ایجاد اختلالات روانی و هجوم اتفاقات ناگواری همچون طلاق، در زندگی شخص میگردد و خوشبختی وی را تهدید میکند.

دستگاه توانبخشی جنسی، طبق سیستم پزشکی و علمی، باعث ایجاد نعوظ در آقایان میگردد و هیچگونه عوارضی برای شخص مصرف کننده در پی نخواهد داشت. 

برای استفاده از این دستگاه کافیست آلت تناسلی مردانه را داخل شیشه فرو برده و سپس شروع به بادکشی کنید.

پس از گذشت 5 دقیقه از بادکشی و ورود خون به مجرای مرد، برای جلوگیری از خروج خون از آلت، کش سیلیکونی را به انتهای آلت بیندازید. این نعوظ حدود سی دقیقه ادامه مییابد. خارج کردن کش سیلیکونی پس از آمیزش، باعث برگشتن آلت به حالت ابتدایی خود میشود.