با توان بخشی رضایت را به زندگی زناشوئی خود دعوت کنید

اختلال عملکرد جنسی در مردان، به معنای عدم توانایی در رسیدن به رابطه رضایتبخش جنسی اطلاق میگردد. این اشکال که ممکن است ناشی از ناکافی بودن نعوظ، اشکال در ریخته شدن منی به مجرای پروستاتیک و یا اختلال در انزال باشد، با استفاده از روشهای مختلف توانبخشی قابل درمان است. ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد قادر به نعوظ و یا حفظ نعوذ برای برقراری رابطه با شریک جنسی خود نیست. این مسئله در بین بسیاری از مردها رایج است اما قابل درمان نیز میباشد.

ناتوانی جنسی میتواند به علت عیوب عضوی یا روانی ایجاد شود. مواردی مانند بیماریهای مزمن، داروها، افسردگی، هیجان و تشویش باعث بروز انواع زودگذر این نوع اختلال میگردد.

دستگاه توانبخشی و کیوم

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژیدستگاههایی برای رفع این اختلالات طراحی و تولید شده اند. از جمله این دستگاهها میتوان دستگاه وکیوم مردانه را نام برد.

از جمله ویژگیهای دستگاه توانبخشی وکیوم مردانه میتوان ارزان بودن، سادگی در استفاده، دارا بودن استانداردهای مختلف خارجی و شناخته شدن این وسیله در دنیای پزشکی را نام برد. این محصول طبق سیستم پزشکی و علمی نعوظ آلت تناسلی آقایان عمل میکند و هیچگونه عارضه ای برای فرد به دنبال ندارد. 

به منظور ایجاد توانبخشی، کافیست استفاده از دستگاه وکیوم را به مدت دو هفته تداوم ببخشید تا نتایج فوق العاده آن را در رابطه جنسی خود مشاهده کنید.

برای استفاده از این دستگاه توانبخشی کافیست که از همسر خود بخواهید تا شمارا همراهی کند. ابتدا آلت تناسلی مردانه را داخل شیشه فرو برده و سپس شروع به بادکشی کنید. پس از گذشت 5 دقیقه از بادکشی و ورود خون به مجرای مرد، برای جلوگیری از خروج خون از آلت، کش سیلیکونی را به انتهای آلت بیندازید. این نعوظ حدود سی دقیقه ادامه مییابد. خارج کردن کش سیلیکونی پس از آمیزش، باعث برگشتن آلت به حالت ابتدایی خود میشود. این محصول پس از دو هفته استفاده مرتب، باعث افزایش قدرت نعوظ مرد و لذت وی از رابطه زناشویی خواهد شد.

دستگاه توانبخشی وکیوم
دستگاه توانبخشی وکیوم